Ett företag som erbjuder konsulttjänster inom produktutveckling inom en rad olika branscher. Företagets expertisområden är interaktionsdesign, projektledning, människa-maskinsamspel, användarstudier och tester, kognitiv ergonomi och grafisk design. Företaget bedriver även forskning och utveckling inom hur man kan använda virtuell och förstärkt verklighet i samband med produktutveckling.
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 417 | 14 | 5 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -103 | 3 | -35 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -103 | 3 | -35 |
Årets resultat (tkr) | -103 | 3 | -47 |
Summa tillgångar (tkr) | 406 | 145 | 149 |
Antal anställda |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Omsättning (tkr) | 417 | 14 | 5 |
Rörelseresultat, EBIT (tkr) | -103 | 3 | -35 |
Resultat efter finansnetto (tkr) | -103 | 3 | -35 |
Årets resultat (tkr) | -103 | 3 | -47 |
TILLGÅNGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Anläggningstillgångar (tkr) | 7 | 14 | |
Omsättningstillgångar (tkr) | 406 | 138 | 135 |
Tillgångar (tkr) | 406 | 145 | 149 |
SKULDER, EGET KAPITAL OCH AVSÄTTNINGAR | 2022-12* | 2021-12* | 2020-12* |
---|---|---|---|
Eget kapital (tkr) | 40 | 143 | 140 |
Obeskattade reserver (tkr) | |||
Avsättningar (tkr) | |||
Långfristiga skulder (tkr) | |||
Kortfristiga skulder (tkr) | 366 | 2 | 9 |
Skulder och eget kapital (tkr) | 406 | 145 | 149 |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Löner till styrelse & VD (tkr) | |||
Varav tantiem till styrelse & VD (tkr) | |||
Löner till övriga anställda (tkr) | |||
Varav resultatlön till övriga anställda (tkr) | |||
Sociala kostnader (tkr) | |||
Utdelning till aktieägare (tkr) |
2022-12* | 2021-12* | 2020-12* | |
---|---|---|---|
Antal anställda | |||
Omsättning per anställd (tkr) | |||
Personalkostnader per anställd (tkr) | |||
Vinstmarginal | -24.7% | 21.4% | -700.0% |
Soliditet | 9.8% | 98.6% | 94.0% |
Kassalikviditet | 110.9% | 6900.0% | 1500.0% |
Ett företag som erbjuder konsulttjänster inom produktutveckling inom en rad olika branscher. Företagets expertisområden är interaktionsdesign, projektledning, människa-maskinsamspel, användarstudier och tester, kognitiv ergonomi och grafisk design. Företaget bedriver även forskning och utveckling inom hur man kan använda virtuell och förstärkt verklighet i samband med produktutveckling.